اميدرضااميدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

اميد مامان

عکس لختی

1390/12/21 8:56
نویسنده : مامان شیرین
2,614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرمقلب

پسر عزیزم

عشقم

عمرم

نفسم

نمیدونی چه کیفی داره وقتی صدات میکنم تو هم نگام میکنی و میخندی

نمیدونی چه لذتی داره وقتی باهات حرف میزنم تو هم با زبونه خودت جوابمو میدی .. سر و صدا میکنی .. ذوق میکنی و دست و پای کوچولوتو محکم تکون میدی .. دلم میخواد قورتت بدم عزیزم ماچ

این دو تا عکسه خوشگل رو جمعه تو حموم ازت گرفتم بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد مانی
21 اسفند 90 9:37
هزار الله اکبر مامان جون با این عکسی که از گل پسر گذاشتی چشم می خورده ها یه اسفند براش دود کن
المیرا
21 اسفند 90 11:32
ای خدا این جوجه خیلی کپل وماهه.ماشالا.خیلی نازه
نیلوفر
21 اسفند 90 14:45
آخی لپای توپولیشو ببیننننن چقده خوردنیه خاله قربونش بشه
sima
22 اسفند 90 8:57
ووواي عزيز دلم خيلي جيگر شده من اگر بودم قورتش مي دادم به خدا
عروس بی سیاست
23 اسفند 90 15:22
ای جانم چه بانمکه پسرت
خوشبحالت منکه طناز شدید از شستن سرش توی حموم میترسه و جیغ و فریاد راه میندازه موندم چه کنم


ممنون
وايييييييي اميدرضا هم كلي گريه ميكنه و خودشو هلاك ميكنه .. اينجا به خاطر اينكه گوشي رو ديده آروم گرفته
ری را
24 اسفند 90 10:29
هزار ماشاء اله
از آلان معلومه که چه دلبری میشه همه ی دخترها رو می کشه


ممنون
چي بگم والا .. انشالا كه پسر خوب و صالحي باشه و دنباله اين حرفا نره
ساراوهمسریه گلش
24 اسفند 90 16:42
سلا خانمیه گل وای ماشالله ماشالله کار خوبی کردی نگفتی ۴ ماه یکی از آبجیهام که الان نی نی تو راهی داره اونم وقتی نی نی بوده مامانم همیشه به مردم میگفته این ۹ ماهشه آخه اون خیلی تپل بوده عزیزم بازم هزار ماشالله عزیزم


ممنون
آخييييييي ني ني توپولي خيلي خوبه ولي همين كه همش تو چشم مردمه يه خرده ناجوره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اميد مامان می باشد