اميدرضااميدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

اميد مامان

برای عزیزم . اولین روز هفته بیست و یکم

1390/4/5 9:54
نویسنده : مامان شیرین
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم ماچ

خوبی عزیز دلم عمرم نفسم

امروز اولین روز هفته ی بیست و یکمته مامان جون

امروز تولد مامانیتم هست عزیزم خجالت

امروز نوبت سونوگرافی دارم .. میخوام با بابایی جونت بریم روی ماهتو ببینیم .. دلم برات یه ذره شده جیگرم ماچ

خیلی منتظرم عزیزم .. منتظر اینکه بیای تا بغلت کنم

راستی دکتر گفت احتمالا نی نی جون ما پسره ولی امروز که برم سونو صددرصد معلوم میشه

عزیز دلم خوشحالم ... خوشحالم از اینکه تکون میخوری مامان جون ... چقدم شیطونی عزیزم ... وقتی وول میخوری دلم برات ضعف میره ماچ

ایشالا سالم بیای پیشمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اميد مامان می باشد