اميدرضااميدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

اميد مامان

برای پسرکم . آخرین روز هفته ی سی و یکم

1390/6/19 8:57
نویسنده : مامان شیرین
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .. خوبی امیدم ؟قلب

میدونم که خوبی تکونای خوشگلت اینو بهم میگهماچ

چهارشنبه رفته بودم دکتر عزیزم .. گفت که خوب رشد کردی و وزن گرفتیهورا

خیلی خوشحال شدم عزیزم خیلییییییییی

برام سونوگرافی نوشت برای هفته ی دیگه ولی من طاقت ندارم .. نمیتونم برای دیدنت تا هفته ی دیگه صبر کنم .. میخوام همین امروز یا فردا برم سونوگرافی و ببینمت امیدم خجالت

راستی صدای قلب کوچولوتو ضبط کردم .. وای که چقدر خوشگل بود .. چقدر دوست داشتنی بود

بی تاب اومدنتم عزیزم .. دلم میخواد زودتر بغلت کنم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امیرمسعود
30 شهریور 90 10:49
وقتی مطالبتونو می خونم یادم به زمان بارداری خودم می افته و ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اميد مامان می باشد