اميدرضااميدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

اميد مامان

براي پسر عزيزم

1390/6/23 19:39
نویسنده : مامان شیرین
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونيقلب

پسر گلم الان توي هفته ي سي و دوم هستي عزيزم ماچ

اميد مامان ماچ

ديشب با بابايي رفتيم سونو و شما رو ديديم جيگرمبغل

دكتر گفت وزنت 1850 گرمه .. خوشحالم عزيزم .. خيلي خوشحالم

نگران بودم وزنت كم باشه كه خدا رو شكر دكتر گفت در حد نرماله و مشكلي هم نيستهورا

خدا رو هزارن بار شكر

وقتي توي مانيتور سونو صورت قشنگت رو ديدم از ته دل خدا رو شكر كردم كه پسر نازم سالمه و داره لباي كوچولو و خوشگلشو تكون ميده .. شايدم به قول خاله كوچيكت داري برامون بوس ميفرستي عزيزممژه

ايندفعه هم از سونو فيلم گرفتيم .. حتما برات نگهشون ميدارم تا وقتي بزرگ شدي از ديدنش لذت ببري عزيزمچشمک

قربون ضربان قلب كوچولوت بشم .. فداي دست و پاي ناز و كوچكت بشم مامان جونبغل

دلم ديگه لك زده براي بغل كردنت خوشمزه

انشالا هر چه زودتر اين مدت بگذره و سالم بياي پيشمون عزيزمفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

امیرمسعود
30 شهریور 90 10:48
مامان عزیز انشاءا... زودتر خونتون پر از هدیه هایی بشه که به خاطر اومدن هدیه خداوند تقدیم شما شده.
مامان امیرمسعود (خپول)
5 مهر 90 11:43
سلام. عزیزم نگرانتون شدم چرا چند روزه نیستین
امیرمسعود
19 مهر 90 7:37
سلام. کم کم دارم نگرانتون می شم . هر جایی که هستین در پناه خدا .
امیرمسعود
23 مهر 90 9:04
سلام. من تقریباً هر روز سر می زنم و منتظرم خبری از شما بشه. آرزو می کنم هر کجا که هستین سلامت باشین.


ممنون انشالا شما هم خوش و سلامت بشيد
مامان امیرمسعود (خپول)
26 مهر 90 10:04
سلام. امروزم اومدم ولی نیستین.
امیرمسعود
27 مهر 90 10:59
سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه.
امیرمسعود
30 مهر 90 8:00
سلام. صبحتون بخیر. خیلی بده آدم الکی نگران بشه ولی نمی دونم چرا با اینکه هیچ وقت باهاتون صحبتی نداشتم ولی هر روز به وبتون سر می زنم و نگرانتون هستم. امیدوارم زودتر ازتون خبری بشه.


شرمنده كه باعث نگراني تون شدم
خوشحالم از داشتن دوست خوبي مثل شما
امیرمسعود
2 آبان 90 7:59
سلام. صبحت بخیر . فکر می کنم کم کم وقت اومدن نی نی باشه نه؟ ایشالا که هر دو سالم باشین.
امیرمسعود
3 آبان 90 9:24
سلام. خوبی عزیزم. بدون من بیادتم


ممنون .. واقعا ممنون
امیرمسعود
4 آبان 90 8:43
سلام مامانی ، خوبی. نی نیت خوبه. آرزوی سلامتی دارم واسه دوتاتون.
مامان امیرمسعود (خپول)
7 آبان 90 11:52
سلام. احتمالاً امروز آخرین روزیه که پیام می دم. قراره که مدتی نباشم آخه خیلی خسته ام. هر جا که هستی در پناه خدا...
مامان امیرمسعود
11 آبان 90 12:05
دوست خوبم سلام. فکر کنم نی نیت باید چند وقتش باشه. هر جا هستی سالم و تندرست باشین.


فردا انشالا ميريم بيمارستان
مامان یاس
28 دی 90 16:37
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش
من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم.
خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم.
یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com



سلام
خوش اومدي
اينجا وبلاگ اميدرضا هست و من فقط حرفام براي اميدرضا رو توش مينويسم .. خوشحال ميشم به وبلاگ خودمم سري بزني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اميد مامان می باشد